26 May 2013

Sirove kuglice od rogača // Raw carob balls

(scroll down for English)


Sastojci:
1 solja badema
1 solja suhih brusnica
2 zlice kreme od datulja
1/3 solje mljevenog rogaca (prosijanog)
2-3 zlice meda (moze i javorov sirup)
Kokos (i/ili kakao prah) za ukrasavanje
Malo vode, caja ili soka od cjedjene narance

Priprema:
1. U sjeckalici samljeti posebno bademe, a posebno brusnice.
2. Dodati ostale sastojke i pulsirati par puta dok se svi sastojci ne sjedine. Po potrebi dodati malo vode ili neke druge tekucine.
3. Od smjese raditi kuglice, a potom ih uvaljati u kokos ili kakao prah.


~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~

Raw carob balls


Ingredients:
1 cup almonds
1 cup dry cranberries
2 tbsp date jam
1/3 ground carob (sifted)
2-3 tbsp honey (or maple syrup)
coconut (and/or coco powder) for decoration
1-2 tbsp water, tea or squeezed orange

Preparation:
1. In a food processor process almonds and cranberries separately.
2. Add the rest of the ingredients and pulse until everything is combined. If necessary add a bit of water or other liquid.
3. From the mixture make balls and roll each one in coconut or coco powder.

--
ae!

14 comments:

  1. Mljac, obožavam rogač...

    ReplyDelete
  2. Kakvo iznenađenje muzika ! <3
    Oduševljavaju me ove kuglice, ali pesma, pesma...jedna od najdražih.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajan receptic, probacu obavezno, pocetnik sam u sirovoj ishrani, ali sve vise podrzavam takav nacin ishrane

      Delete
  4. Muzicki izbor za desetku...
    Imam pozitivna iskustva sa tvojim sirovim receptima (kuglice od 4 sastojaka), pa cu sigurno da probam i ovo. Ne znam gde da nabavim dzem od datula, probacu kod lokalnih Marokanaca, ali se nadam da npr. dzem od smokvi moze da bude fina zamena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e ja sam taj dzem od urmi sama napravila od suhih urmi (ako kliknes na link "krema od datulja" vidjeti ces..
      inace mozes da stavis i dzem od smokve ili bilo kojeg drugog suhog voca =)

      Delete
  5. Muzika savrsenaaaaaa! A kugkice izgledaju njam njam!

    ReplyDelete
  6. Spremila sam recept i za kuglice i za datulje. Nisam do sada koristila sirovi rogač, baš me zanima kakav je.
    Tvoji recepti su mi uvijek zanimljivi!

    ReplyDelete