12 May 2013

Gajar halwa // Carrot halwa

(scroll down for English) 


Neki dan sam bila u Pakistanskom restoranu, nakon veoma ukusnog rucka bacila sam pogled na frizider sa slatkisima i tamo ugledala crvenkasto zeleni slatkis. Volim inace indijsku hranu i to je ubjedljivo jedna od mojih omiljenih stranih kuhinja! Pitala sam sta je to ali nisam bas najbolje shvatila. Naime simpaticni covjeculjak iza pulta koji je nabadao tek pokoju rijec engleskog je dao sve od sebe ne bi li mi objasnio, ali nismo se bas najbolje sporazumjeli. Kad sam gestikulacijom ruke pokazala da mi napise na cedulju ime na njoj je pisalo "carrot sweet". Potom sam ga pitala da mi napise ime na pakistanskom na sta me on prvo malo sumnjicavo pogledao, a potom se krezubo nasmijao. Onda sam na papiricu procitala "gajar halwa". A-ha momenat! Mislim da mi nije bas ispao kako treba, jer ono sto sam vidjela kod covjeculjka Pakistanca je bilo poprilicno suho, tekstura bas one halve na koju sam navikla. Tako da mislim da ovo nisam dovoljno kuhala. U svakom slucaju dezert je i vise nego ukusan.

Sastojci:
2 1/2 solje naribane mrkve/sargarepe
2 solje bademovog mlijeka
8 zlica smedjeg secera
Saka sjeckanih ne slanih indijskih orascica (ja nisam imala pa sam stavila pecans)
Saka sjeckanih ne slanih pistaca
Saka grozdjica
1 zlica kokosovog ulja
1 zlicica cimeta
1 zlicica kardamoma

Priprema:
1. Mrkvu oprati, oguliti i naribati.
2. U loncicu pomijesati naribanu mrkvu i mlijeko i na tihoj vatri kuhati 20-ak minuta povremeno mjesajuci.
3. Kad se smjesa pocne zgusnjavati dodati kokosovo ulje i secer te nastaviti sa kuhanjem jos jedno 15-ak minuta.
4. Kad je tekucina potpuno isparila dodati ostale sastojke.
5. Sluziti toplo ili hladno.



~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~~

Carrot halwa



Ingredients:
2 1/2 cups grated carrots
2 cups almond milk
8 tbsp brown sugar
8-10 unsalted chopped cashews (or pecans)
7-8 unsalted chopped pistachios
Handful of raisins
1 tbsp coconut oil
1 tsp cinnamon
Pinch of cardamom

Preparation:
1. Wash, peel and grate the carrots.
2. In a pan mix the carrots and milk and cook for about 20 minutes on low fire allowing the mixture to simmer, stirring occasionally.
3. When the mixture begins to thicken, add sugar and oil, stir and continue to cook for another 15 minutes.
4. When the mixture has almost dried add the rest of the ingredients. 
5. Serve warm or cold. 




--
ae!

5 comments:

  1. Ovo mi je baš interesantan desert, a obzirom na sastojke sigurno je ukusno. Halvu nemam priliku često jesti, a ona koju sam ja probala bila je suha i jaaakkkooo slatka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ukusno je jako, a nije preslatko.. ja halvu ni ne volim nesto, i sto kazes ti uvijek je presuha i/ili preslatka.. tako mi je izgledala i ta koju sam vidjela kod tog pakistanskog covjeculjka..

      Delete
  2. Moram priznati da je zanimljiva slastica, zanima me okus mrkve i badema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vrlo je zanimljiva.. mrkva i bademi se bas slazu..

      Delete
  3. ovo zvuči jaaaaako dobro! i ja volim indijsku kuhinju. ma šta volim, obožavam! nakon libanske ona mi je sledeća na listi.

    ReplyDelete