19 March 2013

Raspuknuta peciva // Cracked buns

(scroll down for English)


Ovo je moje zakasnjelo FBI istrazivanje Miminog kraljevstva. Imala sam svasta nesto na umu da isprobam, nisam stigla (da, znam, dva mjeseca mi nije bilo dovoljno!), pa sad natenane isprobavam. Na ova raspuknuta peciva sam davno naletila i vec neko vrijeme pokusavam da ih isprobam. Radila sam manju kolicinu i za namaz nisam koristila rizino brasno vec brasno od prosa.


Sastojci:
3 solje brasna (1,5 solja bijelog, 1,5 solja od prosa)
cca 350 ml sojinog mlijeka
1 paketic suhog kvasca
prstohvat morske soli
prstohvat smedjeg secera

Premaz:
1 paketic suhog kvasca
cca 120 ml mlake vode
1 zlicica smedjeg secera
prstohvat morske soli
2/4 solje brasna od prosa (u orginalu ide rizino brasno)
1 zlicica sjemenki kima


Priprema:
1. U staklenu posudu prosijati brasno, dodati sol, kvasac i secer te sa mlijekom zamijesiti mekano tijesto. Prekriti ga cistom krpom i ostaviti sa strane da se udvostruci.
2. Udvostruceno tijesto prebaciti na pobrasnjenu povrsinu i mijesiti dok se ne dobije smjesa koja se ne lijepi za ruke (po potrebi dodati jos malo brasna). Ostaviti da odstoji jos jedno 15-ak minuta.
3. Tijesto podijeliti u 6 dijelova i svaki dio oblikovati u pecivo. Posloziti peciva na pleh oblozen pek papirom, pokriti krpom i ostaviti da odstoji jos jedno 15-ak minuta.
4. U medjuvemenu napraviti premaz tako da se svi sastojci pomijesaju i dobro umute. Smjesa ce biti gusta, ali dovoljno tecna da se premazu peciva. Ostaviti i smjesu da odstoji jedno 15-ak minuta.
5. Pecnicu ukljuciti na 400 F (moze i 350 F ako vam je jaca pecnica). Peciva premazati namazom i peci jedno 30-ak minuta.




~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~~~

Cracked buns

Ingredients:
3 cups flour (I put 1,5 white and 1,5 millet)
350 ml warm soy milk
1 pakage dry yeast
Pinch sea salt
Pinch brown sugar

Coating:
1 package dry yeast
120 ml warm water
pinch sea salt
2/4 cup millet flour (originally was rice flour)
1 tsp caraway seeds

Preparation:
1. In a bowl sift the flour, add salt, yeast, sugar and milk and form the dough. Cover with clean cloth and set aside for about an hour until it doubles in size.
2. Transfer the dough onto floured surface and form a dough that's not sticking to the hands (add more flour if necessary). Leave the dough for another 15 minutes to rest.
3. Divide the dough into 6 equal pieces and form six buns. Put them on baking sheet covered with baking paper, cover with cloth and leave to rest for another 15 minutes.
4. In a meantime prepare the coating. Mix well all the ingredients and set aside for 15 minutes. The coating will be thick but liquidish enough to spread over the buns.
5. Turn on the oven to 400 F, put the coating over the buns and bake for about 30 minutes.




--
ae!

6 comments:

  1. Ja sam raspuknuta peciva ostavila za kasnije i mislim da ću ih pripremiti mojim curama kada ih posjetim za Uskrs. Tvoja su odlična, zanimljivo mi je brašno od prosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. brasno od prosa mi je novo omiljeno pored pirovog =) dodje nesto izmedju kukurnuznog i bijelog..

      Delete
  2. Bas je doro, ja sam pravial krekere s aruzmarinom i extra su!

    ReplyDelete
  3. I kod tebe su došli na red pa za njih i nije nikad kasno kad su tako dobri zar ne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dosli i opet ce.. ma odlicni su! sljedeci put cu samo smanjiti secer u preljevu..

      Delete