29 March 2013

Papula od pasulja/graha // Bean spread

(scroll down for English)


Evo jos jedan recept iz februarskog izdanja online casopisa MEZZE (str. 26-27). Uopce ne znam kako se ovo treba jesti, ali ja sam ga kao humus, mazala na peciva. Ovaj recept sam isprobala igrom slucaja kad sam radila pasulj sa suhim sljivama (recept uskoro). Zasto slucajno? Zato sto sam vecer prije u lonac s vodom istresla vise od pola vrecice pasulja, zaboravivsi da ce grah preko noci nabubriti. Tako da sam dobila skoro pun lonac pasulja s kojim nisam znala sta cu. Odvadila sam 3 solje graha i dosla papula na red za isprobavanje. Prema Oljinom receptu sa bloga Ja u kuhinji zadnji korak je da se papula preprzi na malo maslinovog ulja i sjeckanog cesnjaka. Ja sam taj korak preskocila, ali i bez toga je i vise nego ukusno.


Sastojci:
3 solje graha/pasulja (bilo koje vrste)
2 glavice bijelog luka
2-3 cena cesnjaka
Zacini: morska sol, aleva paprika, kumin, ruzmarin

Priprema:
1.  Dan prije u zdjeli potopiti grah da odstoji preko noci u vodi. Sljedeci dan vodu prosuti, grah isprati i preliti ga hladnom vodom te staviti da prokuha. Kad prokuha procijediti grah, isprati ga, preliti toplom vodom i vratiti da kuha. Dodati nasjeckani lukac i zacine.
2. Krckati dok pasulj ne omeksa. Kad omeksa, vodu procijediti (ali ne baciti) te staviti u elektricnu sjeckalicu sa cesnjakom i dobro usitniti (ako vam je bas bas pregusto dodati malo vode u kojoj se grah kuhao).
3. Kao sto vec napisah, zadnji korak je da se papula proprzi na malo maslinovog ulja i cesnjaku, ali ja sam ovaj dio preskocila.





~~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~~~ 

Bean spread

Ingredients:
3 cups beans (any kind)
2 onions
2-3 cloves garlic
Spices: sea salt, dry red pepper, rosmary, cumin

Preparation:
1. A day before leave the beans soaked in water overnight. The next day, trow the water, rinse and cover with cold water. Cook on low fire until the water boils. Throw the water again, rinse and now add warm water (this apparently reduces bloating). Add chopped onions and spices.
2. Cook until the beans turn soft. Drain the water (but do not throw it). In a food processor put beans and garlic and proces until smooth. If the spread is really thick you can add some of the water in which the beans were cooking. 
3. In the original recipe the last step is to saute the spread on some olive oil and chopped garlic. However I skipped this step becuase the spread was really good without sauteing it. 




--
ae! 

1 comment: