02 February 2013

Pesto od peršina // Parsley pesto sauce

(scroll down for English)

Ovdje sam ga kombinirala sa pastom i paradajz sosom samo u ovaj nisam stavila parmezan sir.


Sastojci:
2 solje svjezeg persina
3 cena cesnjaka
1/3 solje pikana (ili orasa)
1/4 solje maslinovog ulja
Morska sol
(1/4 solje Parmezan sira po zelji, ja ga nisam stavljala)

Priprema:
1. U procesoru samljeti pikane, cesnjak i persin. Dodati ulje i morsku sol i pulsirati dok se ne dobije kompaktna smjesa.
2. Prebaciti pesto u teglicu i cuvati u frizideru.


~~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~~

Parsley pesto sausce 

I used it in this recipe except here I didn't put any Parmesan cheese.

Ingredients:
2 cups fresh parsley
3 cloves garlic
1/3 cups pecans (or walnuts)
1/4 cup olive oil
Sea salt
(1/4 cup Parmesan cheese if you like I didn't put any)

Preparation:
1. Combine the parsley, garlic, and pecans in a food processor and pulse until coarsely chopped. Add oil and process until fully incorporated and smooth. Season with salt.
2. Transfer the pesto in a jar and keep in fridge.


--
ae!

2 comments:

  1. Upravo sam otkrila tvoj blog. Sve što sam do sada vidjela je savršeno!
    Recepti su divni i ono što sam do sada pogledala, sve je zdravo.
    Moje čestitke!!!
    Idem sada proučiti blog detaljno.
    Snježni pozdrav iz okolice Zagreba od Zeze

    ReplyDelete
  2. Nisam još pravila pesto sa peršinom. U sezoni sigurno ču isprobat.

    ReplyDelete