17 June 2012

Kolačići od ovasnih pahuljica

Sastojci:
1 stick putra (cca 113g)
1 solja smedjeg secera
2 jaja
1 1/2 solja brasna
1 zlicica sode bikarbone
1 zlicica cimeta
1 zlicica muskatnog orascica
1 zlicica djumbira u prahu
2 1/2 solje ovasnih pahuljica
1 solja suhih brusnica (moze i grozdjice)
1/2 solje isjeckanih orasa (ili nekih drugih sjemenki)



Priprema:
1. Sa mikserom sjediniti putar i secer da se dobije kremasta smjesa. Dodati jaja i izmiksati da se sjedine.
2. Dodati brasno, sodu i zacine. Izmiksati dobro.
3. Ubaciti ovasne pahuljice, orase i suhe brusnice/grozdjice.
4. Zagrijati pecnicu na 350 F (180 C) i zlicom za sladoled stavljati kuglice smjese na pleh oblozen pek papirom.
5. Peci 12-15 minuta (zavisno od jacine pecnice).



Jednostavni, brzi i ukusni kolačići.


--
ae! 

3 comments:

  1. Imala sam priliku probati ovakve kolačiće. Htjela sam ih i sama napraviti, ali sam dobila neki štruri recept bez konkretnih omjera, tako da me baš veseli što si objavila recept s točnim omjerima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vrlo je jednostavno napraviti ove kolacice.. ja ih mnogo volim.. super su kao neki "snack" =)

      Delete
  2. Odlični, zdravi kolačići!

    ReplyDelete